úterý 8. března 2016

Ohh bože

Ano to sem já a moje plet...bohužel(momentálně)
Znáte to?Možná jako já jste stále v hondbě za tím ideální nočním či denním krémem.Takže sem vyzkoušela Ideálii od nejmenované značky,kterou u nás koupíte většinou v lékárnách,nepatří k nejlevnějším a spoustou lidí je považována za luxusnější péči.Moje plet má bohužel jiný názor...ale to bych předbíhala.
Moc ráda bych používala celou řadu od jedné značky proto sem si pořídila tester make-upu,denního a nočního krému od jednoho téže výrobce.
Make-up bych hodnotila za málo až středně krycí,ale je to i tím,že sem neměla až tak pro mě vhodný odstín.
Denní krém byl celkem lehký,bez vůně a necítila sem žádnou extra hydrataci a něco málo aspoň na začátku já u krému prostě cítit sakra potřebuju...
Největší pohromou bych asi hodnotila péči noční,po které sem se ráno probudila s touhle nemilou nadílkou,která byla provázena ještě mírným svěděním a pálením,že sem radši už celý den na plet nic nenanášela.Nechápu.Nebo chápu,tato řada mi nesedla,a to silně.J estě podotýkám,že je toto pouze můj osobní názor a pocit,a každa plet je jiná a jinak reaguje.Důležitý fakt je ještě ten,a to by mi mohl někdo oponovat,že moje alergie není způsobená jídlem ani stresem ani ničím jiným.Po tyto tři dny,kdy jsem tuto řadu testovala,sem nic zvláštního nejedla,nepila ani se nák extra nestresovala.Moje plet je normálně sice citlivější,ale né příliš citlivá,spíše má sklony k začervenání a celkově prokazuje známky smíšené až sušší pleti,na tvářích občas přesušená,ale dá se na ní použít a "naplácat" ledasco.Takže tak.Z a mě ne a už do této značky fakt nepůjdu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...