středa 18. května 2016




                           Produkty o ničem


Lenor Stoppables

 Neboli voňavé perly přímo do bubnu pračky. Nápad sice suprovej, ale realita je trochu jiná...A já sem jako vždy nalítla! No nevadí. Balení je 275 gramů velké, dostanete ho tuším ve třech vůních a stojí bez pár korun dvě stovky. Dávkování je příšerné, všude to padá a žádnou extra vůni sem necítila. Vlastně až na jeden případ, kdy mi při přendavání prádla z pračky do sušičky celá dóza s perlami spadla na zem, samozřejmě víkem vzhůru a já sem si tu vůni mohla užít dokonale! :-) Přesto už si je určitě nekoupím...





John masters organics šampón

Dostala sem vzorky těchto kvalitních a samozřejmě drahých šamponů na ukázku a když sem si pročítala jejich složení, byla sem opravdu unešena. Jsou super super super přírodní a certifikovaných unikátních složek mají nespočet a nutno říci, že i když sem použila šampón a balzám jen dvakrát, vlasy po nich byly krásné. Hebké, neelektrické, jako ze salónu, jak prohlašuje jedna nejmenovaná reklama na jinou značku. Kde teda byl problém? Vůně! Teda spíš smrad, a to neskutečný! Mám celkem dost citlivý nos a když si mám vlasy umýt bylinkovím  "hnusem" prostě to nedávám...Takže za mě ne! Něco mezi řepkou olejkou a starým heřmánkovým čajem! Nevím, ale ne!


Cien Deodorant Spray

Když pominu to ,že sem si zřejmě vybrala špatnou vůni, měla sem Sensitive Skin, tak deodorant je absolutně, musím to říci, k ničemu! Nechrání před pocením, zápachem, ničím...Nápis na lahvičce 24 h asi znamená dvacetřtyřikrát na h....
:-)


Nature´s Ingredients od Marks and Spencer

Coconut Cream bath neboli kokosová pěna do koupele. A měla by být obohacena o hydratační složku. Nic proti Marks and Spencer řetězci, ale není to moje obvyklá nákupní zóna, prostě jsme si nesedli...Přesto mě tahle jejich kosmetika zaujala. Mají mandarinkovou, pak  Aloe řadu, oříšek či co a já si koupila oblíbenou kokosovou. Voněla pěkně...V lahvičce ano.Ve vodě to už taková hitparáda nebyla. Vytvořila průměrnou  pěnu a byla cítit po umělé až chemické parfemaci. Přešlap. Ještě, že stála asi  jenom stovku...


Seba Med Face and Body Wash


Mycí gel na tělo i obličej. Seba Med je kosmetika vhodná i pro děti, protože má 5,5 ph, které přispívá ke zdraví pokožky. Na tělo asi dobré, parfemace samozřejmě žádná, na obličeji nepálil, docela umyje, ale po osušení se mi opět " zcvrkl ksicht" o jedno číslo a pnutí jak blázen, a jelikož sem ho dostala na vyzkoušení, tak za něj děkuji moc, ale kupovat si ho nebudu.


Opět díky moc, že jste si "mě" přečetly a teď už chystám článek o našem zážitku z wellness pobytu. Pa pa pa :-) :-) :-). 

5 komentářů:

  1. Super článek. Z produktů jsem ani jeden nezkoušela, takže děkuji za recenze. Od Seba-med jsem zkoušela jen intimní gel a ten byl v pořádku. Každopádně já si na péči o pleť hodně potrpím, takže bych na něj nikdy sprchový gel nepoužila, tohle by rozhodně nebyl výrobek pro mě. Potřebuji čistící krém, jinak bych se suchostí uškrábala :/
    Zvu tě na moji giveaway: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Samá negativa :-) Není každý den posvícení.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasný. Ale už chystám š¨článek o jen pozitivních recenzích. Tešte se a díky za koment!

      Vymazat
  3. Je dobré se dozvědět, jestli má takový produkt jako "zázračné perly" cenu kupovat nebo ne :)
    Moje mamka si je taky chtěla koupit, naštěstí ji vždy odradila cena.
    Děkuji za tvou radu :)

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...