středa 24. května 2017

                                        


   RECENZE MARIANNE BEAUTY       

                              BOXU                      


 Ahojky všem,
   Nedávno jsem tady psala o Marianne Beauty Boxu, ale bylo to opravdu letem světem, protože jsem Box právě vybalila a chtěla jsem Vám produkty v něm pouze představit.
   Teď  mohu o daných přípravcích už něco bližšího povědět a částečně je i zhodnotit, tak jdeme na to!
   A aby to bylo napínavější, začnu průměrem, budu pokračovat, za mě né příliš zajímavými produkty až dojdeme k number one!
 Průměr :

 Za Českou Republiku byla do boxu vybrána Čokoláda Carla z obsahem 71 % kakaa. Mělo tam být i ovocno - květinové aroma s vanilkovým extraktem. No, to jsem tam tedy nepozorovala…Čokoláda byla dobrá, ale řekla bych průměr. Svou fotku Vám ne postnu, už jsem jí  snědla (tedy tu čokoládu)…

 Bělící zubní pastu Extreme od Swissdent Švýcarsko, dávám do průměru.
Nemohu ji  plně posoudit. Nečekala jsem, že by mi snad mohla o nějaký  ten odstín zesvětlit zuby, ale hlavně jí nemohu pravidelně používat. Mám totiž dost citlivé zuby i dásně, a i když má být pasta mimořádně šetrná, tak pro mě je hrubá a zuby mi po ní trnou.






 Z Polska přišla značka Eveline s SOS Lash Booster - Sérum na růst řas.

Toto se nedá také po pár dnech a týdnech posoudit, ale nic nepozoruji. Řasy slepuje, když se použije jako podkladová řasenka. A jako sérum aktivující růst to zřejmě také nebude. Avšak opakuji, je to krátká doba.

 Zklamání :

 Zklamáním je pro mě matná rtěnka Matte Balm od americké značky Revlon.L  Za mě a za tu cenu velké zklamání…


Výrazný a krásný odstín se sametovým finišem, je úžasný a celkem i hydratační. Avšak u takových to odstínů je třeba přesnost a jistou výdrž. Nikdo přece nechce mít rtěnku obtisknutou na zubech...Jak se to stalo dnes třeba mě, ne?!







Všemi milovaný a mnou bohužel nepochopený, obnovující a posilující Šampón od francouzské značky  L´occitane.
Může mít super účinky, ale mě ani nikomu z rodiny vůbec „nevoní“! A nejen tento produkt, zatím mi nic od této firmy „nevonělo“! Takže ke změně názoru u mě nedošlo, bohužel...





 Určitě doporučuji:





 Italskou značku Comfort Zone a to Sublime Skin Sérum.
Rozjasňuje, celkem vyplňuje vrásky, takže vypíná pleť, dobře se vstřebává a  je tedy  vhodný i jako podklad pod make-up. Jako není špatný, má jemnou příjemnou vůni, ale velké balení asi dále nebudu potřebovat. Přesto bych ho Vám ho doporučila, je fajn.

 Z Velké Británie k nám přišla značka Heart and Home od Albi, která dodala vonný vosk. Úžasná vůně levandule a ještě něčeho dalšího mě opravdu okouzlila. Krásná, intenzivní vůně má jedinou malou chybičku. Vosk moc nevydrží. Ale chci od této značky vyzkoušet ještě svíci a myslím, že ta bude určitě skvělá! Cena, si myslím pohybuje někde kolem cen Yankee Candle svíček, takže by to nemělo být tak moc…

 Dále bych zmínila slovenskou značku Soaphoria, která dodala mýdlo Carbone
na podporu hojení  a čištění pokožky. Zajímavě „uhelně“ voní, nepálí, nevysušuje a myslím si, že opravdu čistí a to já mám „sakra“ citlivou pleť, takže jsem opravdu dobrý barometr.

 Neutrogena.
Norská značka, kterou samozřejmě znám a mám ji ráda, protože i na těle mám suchou a citlivou pokožku. Takže určitě nikoho nepřekvapí, že je, byla a bude výborná!

 Teď velké překvapení celého boxu.

 Pudrové stíny na obočí od Dermacol.


Když jsem je poprvé otevřela, zhrozila jsem se. „Takovej kůl“ , a přišlo mi, že je to též velmi teplý odstín. Ale omyl, je fakt úžasný! Rychlá úprava, výdrž, vypadá přirozeně a celkově jsem z tohoto produktu velmi, ale velmi nadšená.





Tak a blížíme se do finále.

 Jemná, bohatá sprchová pěna od nizozemské značky Rituals z řady Ayurveda – yogi flow.
Dost jsem o  této značce tělové kosmetiky slyšela a moc jsem něco chtěla vyzkoušet. A teď jsem měla možnost s touto malinkou sprchovou pěnou. Zatřepala jsem, trochu jsem vymáčkla na ruku a ejhle, pěna nabyla do neočekávaného množství! Ale nebylo to takové to našlehané nic, co hned splaskne. Nýbrž hutná, krásně vonící pěna, která drží až do té doby dokud jí nesmyjete vodou. Určitě, určitě doporučuji.

 A vítězem dnešního klání se stává: …..

 USA se značkou Kiehl´s a péčí z řady Pure Vitality!


 Celkem nová značka u nás má v Americe svojí dlouholetou tradici. A to hlavně kvůli poctivému zpracování přírodních produktů. Přírodní kosmetika, kvůli svojí vůni nepatří k mým nejoblíbenější, ale tohle je „jiná káva“. Opravdový příval vitality, energie, jemnosti a úžasnosti pro Vaši pleť. Neucpává póry, dobře se vstřebává, voní, vyplňuje vrásky, ovšem neucpává póry a také vůbec neubývá. Což je super! A už teď vím, jaké bude moje další sérum v plném balení. Každopádně a určitě, všemi deseti doporučuji, moc a moc!!!


Tak to bude pro dnešek ode mě vše a budu moc ráda, jestli se Vám článek líbil a přijdete zas!!! Můj FB je Michaela Sádlo Spolidoro a na Instagramu mě najdete pod miška.sádlík.
Takže už pa

Žádné komentáře:

Okomentovat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...