čtvrtek 9. března 2017

            

                Moje odpoledne v Douglas 
Neučesaná, nenalíčená (jen řasenka trochu)
Ahoj všichni.

     Dnes jsem měla v mém momentálním těžším období  velmi příjemný a hezký den.
 A proto jsem se rozhodla Vám o něm napsat. Dopoledne jsme byly s manželem pracovně na skok v Praze, což já si nikdy nenechám Prahu ujít, protože jí prostě miluji... A proč? Tak za prvé  tam nebydlím a ani bych nechtěla, za druhé, je to opravdu krásné a inspirativní město a za třetí je to ráj pro všechny nakupovací maniaky jako jsem třeba já. Dnes jsem si, ale, bohužel nic neodvezla, jen zastávku na kávu ve Starbucks si prostě neodpustím.
No a jdeme na odpoledne.
 To už jsem  měla domluvený termín v naší místní parfumerii  Douglas  na líčení profesionální vizážistkou a to produkty Clarins, na které jsem se těšila vůbec nejvíce.
Dostala jsem jako vždy kávu a vodu na uvítanou. A poté přišla na řadu péče o pleť a pak jsem se pohodlně usadila a začalo líčení. Paní vizážistka byla velmi milá, příjemná paní, některé věci bych možná dělala nebo dělám jinak, ale vesměs jsem se cítila velmi dobře a příjemně. Jako bonus byly všichni velmi milý, což vždycky nebývá pravidlem, ale příjemným překvapením.
 Po líčení jsem se nechala učesat slečnou s produkty Douglas a nenuceným nákupem jsem svoji návštěvu zakončila. Ještě jsem tedy očichala všechny nové parfémy a na svém pomyslném wishlistu mám už asi celý stojan produktů z řady Clarins.
Líčení
Česání
   No, a protože jsme té péče ještě neměla dost a naštěstí mám někoho, kdo mě vytáhne a donutí jít, šla jsem si  nakonec protáhnout tělo do fitka. Tohle Fitness mě tedy opravdu chytlo, jen tak mimochodem. Kvalitní, luxusní, pěkné a vychytané zařízení do posledního detailu mě začíná opravdu bavit. A to, že tam mají wellness zónu s třemi typy saun musí opravdu přesvědčit určitě každého. Mě tedy ano a doufám, že se ze mě stane pravidelná návštěvnice.
A výsledek

   A to byl můj fajnovej den, kterých není sice tolik, ale jsou a o to více je potřeba si je užívat.

Výsledný účes
Mějte krásné dny, přesně takové jaké si sami přejete. Pa Vaše Míša :-) :-) :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...