čtvrtek 4. ledna 2018




                       Wishlist  pro rok 2018


    Ahoj všichni,
 Nepsala jsem typy na vánoční dárky, ani co mi přinesl "Ježíšek" ani jaký byl můj rok 2017, ale Wishlist pro rok 2018 mi přijde jako vcelku dobrý nápad!

1.          Za prvé stále platí, že si přeji zdraví pro sebe a své blízké. Je to samozřejmě klišé, ale hlavně je to velká pravda a nutnost. Bez něho totiž nejde nic.
2.          Za druhé si přeji více peněz. A samozřejmě, je to hnusně povrchní, ale s nimi jde opravdu všechno lépe, co si budeme povídat…Nebuďme pokrytci!
3.       
                 Za třetí si moc moc přeji, aby byly moje děti chytřejší a dalo se s nimi lépe učit. Opravdu je to někdy u nás doma masakr, ale i oni z toho také snad jednou vyrostou…
4.          Za čtvrté, pevné nervy! Pro sebe, abych zvládala svojí rodinu. Pro mého manžela, aby zvládal mě. Děti on zvládá vcelku v pohodě. A pro moje miláčky, aby zvládaly ty vysoké nároky nás „hloupých" dospělých.
5.          Za páté si přeji, abych přes veškeré překážky stále vytrvala ve cvičení, né proto, abych zhubla (což by bylo samozřejmě super), ale proto, abych si zlepšila kondici a bylo mi celkově lépe.…
6.          Co dáme za šesté? Jo už vím, jít zpět do školy! Tentokrát už vážně, aspoň na rok. Takže v září....

7.          Za sedmé se chci, co nejvíce sebe vzdělávat! Jednak proto, že mě zajímá spousta věcí a jednak proto, že se bojím Alzheimerovi choroby a osmisměrky ani křížovky mě luštit fakt nebaví...
8.          Za osmé. Koupit si nějakou super drahou věc. Nikoliv, abych ukázala, že na to, jako pracující máma mám, ale kvůli tomu, že už jsem velká holka a ty věcičky jsou přeci táák nádherné… Třeba kabelku nebo botičky nebo pásek nebo cokoliv…


9.          Za deváté. Víc číst, ale to si přeji stále. Místo toho, když mám čas radši tak ňák usnu…děs. Teda, když zrovna můžu usnout.


1        Za desáté předělat kompletně svůj blog. Stránky, články…. Moc moc si to přeji a chci! Takže to doufám brzy zrealizuji!

Takže tak si zhruba představuji rok 2018. Tak uvidíme, jak to půjde a co nového mi přinese.…

Mějte šťastný a úspěšný rok. Pá pá Míša
Instagram : míša.s.s




P.S : ještě si přeji Instax!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...