pondělí 14. března 2016


"Zlato" jménem arganový olej

Ahoj,jestli hledáte něco na vlasy,na zacelení konečků,oživení a jemnost vlasů a už Vám klasický kokosový olej nestačí a nechcete používat jen čistou chemii,tak Vám za sebe arganový olej vřele doporučuji!Vlasy jsou po něm opravdu hezky jemné,vyživené a vláčné.Nepoužívejte ho,ale jako já po umytí vlasů do konečků nebo po celé délce vlasu.Mohlo by se Vám taky jednoduše přihodit,jako mě,že budete po městě pobíhat s totálně mastnými a zplihlými vlasy,jako já dnes..!Hrůza!Ale když budete vědět,že si ráno budete vlasy oplachovat použíte ho jako masku na noc,je fakt úžasný.Ale fakt doporučuju opláchnout!!Ha ha :-) :-)  :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...