středa 11. května 2016



                Balea versus Cien

  Dneska si to u mě  "rozdá" kosmetická značka Balea z Dm Drogerie a Cien z Lídlu. 
   Ze sortimentu Balea sem si vybrala tělový krém vanilka a kokos pro suchou pokožku. Má tam být bambucké máslo, které chrání pokožku před vysušením a avokádový olej, který by jí měl dodávat pružnost.
Balení je za tu nízkou cenu obrovské, celých 500 ml.Voní moc pěkně po kokosu,vanilku tam moc necítím. Mám produkty od Balea moc ráda, ale tohle tělové máslo je úplně mimo. Konzistence řídká, hydratace žádná, výdrž taktéž. Už bych nákup rozhodně neopakovala. Kdybych ho měla oznámkovat dala bych mu jeden bod z pěti, za tu vůni. Takže bohužel. Ne.



Další zástupce souboje, kdo z koho, je regenerační tělové mléko od značky Cien. Cien je kosmetická značka, kterou prodává řetězec marketů Lídl. Já osobně sem byla opět skeptická, někde vzadu v hlavě, mám rovnici říkající, co je drahé,  to bude určitě dobré. Samozřejmě to není  pravda, ale potřebuji se asi zřejmě stále přesvědčovat...U tohoto mléka se mi nejdříve líbil obal, pak vůně, což je hodně atypické, protože granátové jablko nemusím, teda jeho vůni. A tento produkt obsahuje právě výtažek z granátového jablka a sójových bílkovin, protože je na zralou pleť. Nevím, kde je hranice pro zralou či ještě nezralou pleť, ale mě prostě vyhovuje. Je hutné, ale přesto se celkem dobře vstřebává a hydratace je velmi vysoká. Večer se namažete a ještě ráno máte příjemný pocit nevysušené pokožky. Což nebývá pravidlo. Takže mu dávám určitě  4 body z 5 a řadu Cien budu testovat dále. Doporučuji.
Konec souboje a vítězem se stává Cien Body Lotion 1:0
Budu ráda, když si zase přijdete počíst a krásný večer pa pa pa :-)  :-)  :-)

2 komentáře:

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...