středa 25. května 2016



                  Moje (momentální) Svaté Grály            


   Zpevňující tělové mléko od FREEMAN

   Jak už hlásá nadpis, jsou to moje momentální svaté grály, takže za měsíc může být všechno jinak, proto jen letem světem...
Zpevňujíci tělové mléko od  značky FREEMAN  s úžasnou vůní kokosu a guavy. Že nevíte jako Guava voní? Já taky ne, ale tohle hutné , ale přitom dobře roztíratelné tělové mléko je pecka. Před nedávnem sem tady pomluvila jejich pleťovou masku a teď tenhle produkt budu vychvalovat až do nebes...No jo no. Doporučila mi ho kamarádka a opravdu to nebyl přešlap. Tenhle krém by měl zpevňovat a tonizovat pleť a samozřejmě hydratovat. Já nevím, co všechno dělá, ale je prostě super a já si bez něj momentálně nedovedu představit večerní péči o tělo.



    Eau Thermale od Avéne

   Ještě nezačalo ani léto a já už bez tohoto spreje nedám ani ránu. Tenhle zázračný aerosol ale není jen na léto. Je totiž úplně na všechno! Osvěží, zklidní podráždění a zčervenání, na opruzeniny, po holení, po odlíčení, po sportu, po epilaci, pro děti i dospelé, na všechny tipy pleťi, prostě pro všechny! A navíc s ním tak  příjemnéééé!



    Balzám po holení Nivea Men Sensitive

   Ne to není překlik. Ani sem si nezačala holit vousy. Ale je celosvětově " profláknutý" primer neboli podklad pod make-up. Nevím proč po něm všechny malovátka tak pěkně drží (samozřejmě díky složení, které bohužel neznám), ale je super. Používám ho opravdu skoro denně, stačí ho jen malinkato a pánská vůně, která mi mimochodem vůbec nevadí se brzy ztratí a nejste cítit jako chlap, to rozhodně ne! Takže za mě další svatý grál.



    Můj domácí koláč

   Miluji sladké a nesnáším pečení, u vaření to mám obdobně. Naštěstí moje rodina to příliš nevyžaduje, ale tenhle nepečený koláč je i na mě závratně jednoduchý! Světlé a tmavé bebe sušenky, máslíčko, vanilkový puding s mlékem, bílé jogurty, ztužovač a navrch lesní ovoce. Tohle všechno postupně dohromady a až to ztuhne v lednici, je z toho svatý grál jak vyšitý!!! ( I když na to vizuálně nevypadá)  Hmm...



1 komentář:

  1. Voda od Avene a Nivea balzám sú tiež moje must-have produkty, na ktoré nedám dopustiť!

    www.simonazacko.com

    OdpovědětVymazat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...