pátek 26. srpna 2016


                     Ahoj,


Dneska budu psát opět článek o ničem a o všem…

Tak myslím, že by se dal nazvat.
Mám doma tolik produktů, o kterých bych chtěla psát, ale momentálně si na všechny utvářím ještě názor, proto mě napadlo jen tak, napsat článek o něčem a o všem.

Máte rádi časopisy? Nebo hledáte informace a inspirace pouze po síti a vyhazovat peníze za drahé časopisy Vám přijde zbytečné?

Já miluju časopisy!


Většinu si kupuji podle obálky a hlavních nadpisů a podle toho jestli je mi daný měsíčník nebo týdeník prostě sympatický či nikoliv. Bohužel s politováním musím konstatovat, že levný tisk, a tím myslím časopisy, né noviny, rovná se v tomhle případě nekvalitní čtení. Ano v drahém měsíčníku sice zaplatíte za značku a všechny ty velkoplošné reklamy, ale také si opravdu lépe počtete. Já sem blázen do časopisů, ne do bulvárních plátků, ale hlavně do life stylových měsíčníků. Některý měsíc jich dokážu doma nastřádáno třeba i pět těch velkých a pak to samozřejmě nestíhám číst…

A stejně jako u nablýskaných titulních stran, tak  i u lidí dám většinou na první dojem. Bohužel. A pak si třeba od sebe nechtěně odeženu člověka, který se mi sice moc nelíbí, ale pod na první pohled nesympatickým zevnějškem má velice příjemnou a milou povahu. A naopak. Když má časopis velmi zvučné a známé jméno a všichni ho čtou, tak i mě se určitě bude líbit?!  A ono ejhle! Ani to vydání, ani ten člověk není tak skvělý, jak se mi na první pohled zdálo. Mám smůlu! Smůlu na lidi, že moc věřím a málo odhaduju, moc dávám a málo dostávám, proto věřte nevěřte, ale né vždy to s Vámi ten druhý myslí, tak dobře jako vy s ním. Jak říká můj manžel, každej není jako Vy, teda já.

A proto si stále vybírám spousty nekvalitní četby a pak zjišťuju, že to byly vyhozené peníze (teda emoce…) Ale stejně si myslím, že to příště udělám asi stejně….

Co vy a časopisy? Kupujete, sbíráte? A co přátele? Kupujete nebo sbíráte, nebo máte opravdu nos na lidi?

Budu se těšit zase příště. Čus Vaše Miška

Žádné komentáře:

Okomentovat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...