pondělí 19. září 2016

Moje září

                                     

   Miluji září!

 I když tohle září bylo trochu atypické svýma vysokými teplotami a nezvyklým dojezdem léta, ale to myslím nikomu nevadilo. Já mám, ale ráda to klasické září. Snad nebude nikoho iritovat, když řeknu,  že mi nevadí chodit do práce v gumovkách a s deštníkem.  Mám ráda teplo a moc, ale ani nejlepší vařicí čaj v horku moc nechutná a teplou bublinkovou koupel s voňavou hořící svíčkou si člověk v parnu taky moc nevychutná, že?! A co teprve padající listí a začátek školního roku! Máme dítko školou povinné, takže to fakt dost prožívám. Ty nové začátky, nové zážitky a i nové šance! Kdyby sem při tom nevzbuzovala pohoršení a nebála se psích exkrementů, chtěla bych se brouzdat a válet  ve spadaném listí jako malé štěně. No asi je víc než evidentní, že do září sem blázen.
Ale září, to pro mě neznamená jen tohle. V září mám také narozeniny! A kdo říká, že nerad dostává dárky lže. Já je dostávám totiž moc ráda.






V září jsem se také, přesně před rokem vdávala. A bez falešného studu, byla to krásná svatba. Plná překvapení ,vzratů, stresů a nakonec  i pohody. Braly jsme se s mužem  4. září a svatbu jsem připravovala rok na 5. září. Měla jsem vše do detailu vymyšlené, promyšlené a naplánované. V hlavě přesnou představu o tom jak má vše vypadat a jestli nebudu mít přesně ten ohňostroj co chci ,tak svatba prostě  nebude. Můj manžel se mnou měl svatou trpělivost, ale nutno říci, že jako mnoho chlapů, sice ví co už je moc a co fakt nechce, ale jinak mi nechával úplně volnou ruku (samozřejmě jen s ohledem na finance). Dvakrát sem měnila šaty, několikrát jsem rušila celou svatbu a seznam hostů byl jak na houpačce. No a čtrnáct dní před termínem  jsme svatbu zrušily a udělaly ji úplně jinde,jinou a skvělou a  dne 4. Září. Vyšlo úžasné počasí, naši hosté se snad i bavily a samozřejmě jsme ráno všichni zaspaly, ale protože svatba byla až pozdě odpoledne všechno se v pohodě stihlo. Pouze před focením nám naše malá velká slečna usla v autě, tak se pak odmítala fotit, celkově jsme nestíhaly, družičky měly zpoždění, a když jsme se vrátila na místo obřadu říká nám někdo z oddávajících: „ tak jdeme na to? Tak jo.“  Takže bez stresu, zbytečných slz a s úsměvem na tváři sem si vzala toho nejlepšího chlapa na světě! Dokud nás smrt nerozdělí…No a letos jsme měly první výročí.  Snad jich bude ještě mnoho…
Za další bylo září měsícem nových zajímavých setkání  a přehodnocení některých přátelství…Pro jedno moc zajímavé setkání sem si musela dojet až přímo do našeho hlavního města. V krásných prostorách The Senses se udál Meet up – BK Talk show s BK Blog neboli Barborou Kotalíkovou, mojí oblíbenou blogerkou samozřejmě.



 Dvacet až třicet absolutně různých holek a mamin Barča a personál The Senses pohostily uvítacím drinkem, kafíčkem, osvěžující citrónovou vodou a naprosto úžasným zajímavým rautem.
K zobání se, ale nikdo příliš neměl, protože jsme všichni přišly hlavně za iniciátorkou této akce. Holky byly všechny neskutečně milé a příjemné,  ale samotná Bára, to je teda něco! Nevím jestli znám jiného tak moc pozitivního, energického a příjemného člověka. Občas jsem si říkala, jestli je to opravdu možné, jestli to jen nepředstírá, což je samozřejmě blbost, ale v naší vesměs negativní společnosti se prostě více a snáž věří ošklivým věcem. Takže pro mě bylo určitě tohle setkání  s krásnou a ulítlou Bárou velmi, velmi příjemné a přínosné. Myslím, že sem byla pozitivně nabitá minimálně ještě dva dny... (A ještě jsme dostaly dárek!:-) )!
A tím posledním, čím pro mě září bylo jiné, jsou lidé. Lidé kolem mě. Nevadí mi konstruktivní kritika, ale pomluvy jsou přece něco úplně jiného!? A proč jsou tedy lidé tak zlí? Proč jsou na mě tak zlí? Sem citlivej člověk a každý bezpráví a lež se mě hrozně dotkne. A proč já každému tak věřím a vždycky, ale opravdu vždycky se to obrátí proti mně a naletím.  Ale abych nezakončila článek tak negativně, tak v září sem také hodně nakupovala a testovala a brzy se můžete těšit na velkou nálož recenzí a i hodně překvapivých recenzí.

Takže pa a brzy se na Vás budu těšit u dalšího článku. Sledovat mě můžete také na facebooku: Michaela Sádlo Spolidoro nebo na instagramu: shoppersmiky.blogspot.com. Mějte se 
krásně.
Jako bonus odkaz na náš svatební videoclip: 
https://www.youtube.com/watch?v=xVd6_TtwOAs
Pokud by to nešlo, tak na Youtube najdete pod : Svatba - Michaela a Lukáš 4.9.2015

Žádné komentáře:

Okomentovat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...