středa 5. října 2016


                                      Lush

       Tak dnes, jak už napovídá nadpis, to bude jen o pár produktech od jedné jediné značky. A to proto, že mě natolik nadchla, těmito pár produkty,  že sem se rozhodla jí  věnovat celý jeden, samozřejmě nesponzorovaný článek.  Pár produktů už mi tady voní pod nos, takže jdeme na to!

Něco málo o LUSH.

   Lush je 100% vegetariánská kosmetika, ručně vyráběná, čerstvá, bez konzervantů, netestována  na zvířatech, s etickým přístupem k nákupu ingrediencí a konečně Nahatá= bez obalu. A co to přesně znamená pro spotřebitele? Lush produkty používají přirozené konzervační vlastnosti užitých ingrediencí, což ovšem znamená, že doba spotřeby a trvanlivosti se o dost zkracuje. Ale to opravdu nevadí, protože když vyzkoušíte Lush nebudete už chtít používat nic jiného.
   Ručně vyráběná, to je určitě sympatické každému z nás, stejně jako netestovaná na zvířatech.
No a další neméně důležitou filozofii Lush je Nahatý přístup. Co to znamená?  V Evropě bylo v roce 2012 recyklováno 6,6 milionů tun plastového odpadu. Což je jen 26 % z celkového vyprodukovaného množství odpadu. Docela síla ne?? !! Nechci polemizovat a rozebírat ekologii naší planety, ale to je fakt hrůza. Proto Lush bojkotuje obaly. Nechce, aby jste vyhazovaly kelímky ani dózičky a nechaly jste si  je s klidem znovu naplnit.
   A co jde, tak prodává bez obalů a dostanete ho jen v tenkém recyklovatelném pytlíčku, stejně jako má promyšlené zabalení  Vaší objednávky online! No tady někdo fakt používal hlavu. A co už vůbec nemluvím o milém přístupu prodavačů v kamenné prodejně. Tleskám!
A teď už k samotným produktům. Lush má opravdu všechno možné a vybere si opravdu každý. Já sem si tedy  odnesla z prodejny toto:


ŠAMPÓN  JERSEY BOUNCE

Popis zní: Vraťte své hřívě elán. Šampón s vajíčky, citróny, mořskou solí a lněnými semínky vdechne vašim vlasům nový život. A já nemám co dodat! Absolutní pravda! Šla sem si původně pro jejich legendární šampón Big, ale po důkladné očichání mě tenhle uchvátil víc. Měla sem poslední dobou problémy, né tak přímo s vlasy, ale spíše s vlasovou pokožkou. Zřejmě jí nevyhovují některé stylingové přípravky, nevím,  každopádně po tomhle šampónu mám pocit , že mám dokonale vydrbané nejen vlasy ale i kůži na hlavě. Vlasy dlouho potom krásně voní, pravda sice je , že se trochu hůře rozčesávají, aby výsledná hříva stojí za to. Nepoužívám k němu žádné balzámy, kondicionéry ani masky a sem opravdu nadmíru spokojená.

T´eo neboli tuhý deodorant

Vypadá jako malé mýdlo a prostě ho natíráte do podpaží. A myslím, že funguje opravdu skvěle. I jako osvěžovač vzduchu, ha ha J. Mám ho na poličce v koupelně a  opravdu příjemně voní. Dá se používat na sucho nebo na mokro a obsahuje levanduli, sinice z Tee Trea, citrónu a jalovce, hrozny a olej z jader meruněk, no prostě nevíte, jestli to použít nebo sníst. ..Pecka

Koupelnová Bomba Pumpkin

Toto  je absolutně peckovní,  nedá se popsat, to se musí vidět! Doporučuji se kouknout na nějaké video na yutube. Sladká voňavá koupel s vanilkou, skořicí a vůní dýňového koláče. Prostě úžasná halloweenská edice. O tom třpitu ani nemluvně!  Snad jen to, že bude i  vánoční edice!







BOOM!

Tabletky na zuby s čajem Gunpowder.
Žvýkací tablety na čištění zubů. Když tuhle černou barvící tabletku rozkoušete dostaví se anýzovo- pepřová chuť s přídavkem pikantní koly. No po pravdě první zkušenost byla trochu šok, navíc to fakt strašně barví, ale brzy se to vymyje a svěžest je úžasná. Opět určitě doporučuji!
To byla mini- pidi ukázka od Lush. A co by jste rádi vyzkoušely Vy?






Budu ráda, když opět zajdete ke mně na nějaký další článek na blog. Sledovat mě můžete také na FB jako Michaela Sádlo Spolidoro nebo na instagramu pod : Shoppersmiky.blogspot.com. Díky moc a pa pa pa J J J


Žádné komentáře:

Okomentovat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...