pátek 27. ledna 2017



             PĚT RECENZÍ A JEDEN MALÝ                                     TYP (část první)                          


Hello, 
Ahoj lidičky, jak se máme?! Chtěla jsem psát druhý díl spotřebovanců, ale mám tady spousty novinek ( tedy pro mě novinek), které jsem vzápětí staly mými oblíbenci a používám je prakticky každý den. Pojďme tedy na to (po dlouhé době článek bez citových výlevů...) :-) :-) :-)
https://www.youtube.com/watch?v=cZvQxBOsGZQ

Žeru, opravdu žeru tenhle song! A i když je strašně sladký, prvoplánový a melancholický, stejně jako film pro který byl (zřejmě) napsán. Prostě mě doprovází tahle muzika aspoň jednou denně, v sluchátkách, do práce nebo prostě kamkoliv. Cvok. 
Jo a ten film, VŠECHNO NEBO NIC se mi též moc líbil, někdy se červená knihovna prostě hodí...Byla jsem na něm dvakrát! :-( :-( :-( 

Pěna do koupele z DM speciálně pro princezny






Jelikož jsem opravdu velká potápka a koupu se v plné bublinkaté vaně takřka denně, má spotřeba pěn do koupele je opravdu vysoká. A leccos jsem už vyzkoušela. Tuhle pěnu jsem samozřejmě kupovala jen tak pro dceru, ale mile mě překvapil poměr ceny a kvality. Gelová, nevodnatá konzistence, velmi příjemná, avšak nevyumělkovaná vůně a dělá opravdu krásnou, bohatou pěnu, co vydrží dlouhooo! Obsahuje panthenol, my máme teď verzi s pomerančem a mandarinkou a 200 ml mě stálo myslím kolem 50 korun.
Takže pro všechny princezny určitě doporučuji! Prinzessin Sternenzauber


Douglas Naturals Face cream day

Hydratační, ochranný, bez parabenů, čistý, přírodní, účinný, vypínací, parfémovaný jemně éterickými oleji, po aplikaci, hlavně teď v zimních měsících ( v létě jsem ho ještě nepoužívala a ani asi používat nebudu..) mám pokožku příjemně vyživenou, vláčnou a přitom né přemaštěnou a zdá se mi, že i vypnutější. Poslední měsíc tedy můj denní krém číslo jedna, nemám dost slov chvály. Vyzkoušejte!!!
Prodává Douglas. 50 ml balení stojí cca 689 kč.

EOS




Eos. To v péči o moji namáhanou kůži kolem nosu ( od věčné rýmy ) a popraskaných rtů, opravdu nemá jednoduché. Matných a samozřejmě vysušujících rtěnek se vzdát nechci, takže mi nezbývá než mazat a mazat. I když té rýmy bych se docela ráda a dobrovolně už vzdala...Nedávno mi přišel pod ruku tenhle pěkný, slavný a známý balzám ve vajíčku a začala jsem ho notně používat na odřený nos od smrkání a na neustále suché rty, a...Je tedy mega příjemný, to musím říct. Krémový, neobsahuje lepek ani minerální oleje. Já mám fialovou verzi, která nebarví rty, obsahuje výtažek z avokáda, kokosové a bambucké máslo a sedmi gramový produkt stojí kolem 160 korun. Ale, všelék ovšem nečekejte, i když je opravdu fajnový.


The Balm cosmeticsCindy- Lou Manizer






Už mám samozřejmě jejich ještě legendárnější rozjasňovač Mary-Lou , který je odstínově spíše do medově zlata, a tak jsem byla dlouhou dobu přesvědčena o tom, že další rozjasňovač od The Balm  prostě nepotřebuji. Velká chyba! Cindy- Lou Manizer je snad ještě lepší! Má krásný broskvovo - narůžovělý odstín, jemné třpytky, ale opravdu jen decentně a je velmi jemně namletý. Takže si s ním opravdu hravě zdůrazníte oči, použijete ho jako highlighter nebo s ní lehce rozjasníte celý obličej. Skvěle drží celý den a to balení, hmm...Za ty peníze rozhodně, ale rozhodně stojí! Doporučuji! 

Brow gel fillerTrend It Up




O nové privátní značce z DM se opravdu hodně, hodně mluvilo a mluví a zcela oprávněně. Většina produktů z této řady se opravdu velmi povedla. Já vypíchnu dnes gel na obočí. Fungující produkt! Malý, přesný kartáček obočí učeše, zafixuje a skoro i doplní a je mega pigmentovaný! Jediné, co mi možná vadí, je nepříliš příjemná parfemace tohoto produktu, ale i to se mu dá odpustit. Protože, tenhle otěru a vodě odolný gel s klidem nakope do zadku i o mnohokrát dražší produkty jako je Gimme brow od Benefitu a ten rozhodně nestojí 99 korun. Takže za mě jedno velké ano!!!

První díl je za námi. Druhý přijde, co možná nejdříve, slibuji. Můžete se těšit! Mějte krásné dny. Kiss vaše Míša :-) :-) :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...