středa 4. ledna 2017

                 Nový rok a     moje (ne)dávaná     předsevzetí





    Ahoj miláčci, tak jak jste si užily svátky?
Já musím říct, že tento rok (nekoukám a neporovnávám roky minulé) velmi, velmi příjemně. Jsem absolutní vánoční typ!  Miluji zdobení, vůně, kýče a bláznění před vánoci, nic mi nepřijde zbytečný ani přehnaný, všeho mám málo a dokonce se to s věkem stupňuje. :-) Pár věcí týkajících se mezilidských vztahů mě tyto vánoce přesto dosti  překvapilo, naštěstí z dobré poloviny spíše příjemně. A jelikož jsem měla také na konci roku volno a čas proběhlo všechno nakonec v klidu a tak ňák v pohodě. Také jsme zažily velmi příjemný silvestr u našich drahých přátel, no co víc si na konci roku přát, že....
Foto je focené pětiletým dítětem v mlze a mrazu venku - proto ta kvalita
Dnes chci, ale řešit motivace a předsevzetí do toho nového letopočtu. Jasně, je toho teď  přirozeně všude plno. Celý blogerský svět rekapituluje a všichni, co se snaží ňákým způsobem něco tvořit a vytvářet přemýšlejí nad rokem novým i minulým. Ale já jsem si předsevzetí nikdy nedávala. Tento rok si je dát chci. Protože mám pocit, že když to i takto veřejně napíši, tak to prostě musím splnit...
Pro mě vzácná chvilka, kdy nikdo není doma, dobrá muzika (Michael Buble greatest hits full album | Best of Michael Buble    https://www.youtube.com/watch?v=SrgzoAE_hZg ), hořící svíčka a jdu na to...

Za prvé : Chci se ještě méně zabývat tím, co si o mě myslí cizí lidé kolem mě a naopak snažit se více s klidem vycházet se smými blízkými lidmi!

Za druhé : Naučit se říkat ne, a neomlouvat se vnitřně za to (což se týká i prvního bodu).

Za třetí : Organizovat si lépe a efektivněji volný čas (často totiž dělám všechno najednou a vlastně nic...a pak si za to nadávám)!


Za čtvrté : Každý den přečíst aspoň čtyři stránky z knížky! Knihy miluji a už dlouho jsem nebyla schopná si na ně pořádně najít čas, tak to chci konečně změnit.

Za páté : Každý den, tedy pokud nepřijdu zrovna z práce nebo do ní nepůjdu, cvičit! (mám celkem fyzicky namáhavou práci myslím, proto ten dodatek) Cvičit budu zatím doma, ale ne proto, kdo jsi co myslí o mé postavě, ale proto že já sama se ve svém těle necítím dobře, a to je špatně. A za další potřebuji celkově probrat tělesnou kondici, protože prostě chci vyjít schody a nebýt věčně zadýchaná...

A za šesté : A za poslední. Chci se snažit být lepším člověkem, než doposud jsem. Troufám si říci, že v sobě mám dost lidskosti, ale vždy je co zlepšovat. Samozřejmě se to nevylučuje s bodem jedna a dva.

To bylo mých šest přání do nového roku a jelikož je 4. ledna, stále je ještě dodržuji. A co si přejete do nového začátku vy? Čas je totiž neúprosný (naštěstí) a utíká nám všem absolutně stejně, proto jsem se rozhodla nezanedbat už ani den, abych toho později nelitovala. 
Takže, až budete příště s někým na pokecu, pokecejte pořádně a opravdu naslouchejte, co vám druhý říká. Až budete odpočívat, tak odpočítejte pořádně a spěte, co nejtvrději. Nebo se s někým budete hádat, pohádejte se do posledního dechu, protože má to cenu a to velikou, protože to může být naposledy, tak ať to stojí za to! A druhý den, tomu dotyčnému řekněte pořádně, že ho milujete, protože už to třeba nemusí od Vás nikdy slyšet, tak ať si to pamatuje na celý život.
Přeji Vám krásný dlouhý den a krásný úspěšný rok, a ať se ke mě určitě ještě vrátíte přečíst si ňáký ten článek...Pa :-) :-) :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...