středa 28. února 2018


ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP


Ahoj,
   Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ale proto, že o tom musím určitě napsat, jaké to bylo a tak a v reálu to nakonec vypadá tak, že tu mám už plnou krabici produktů, o kterých chci zaručeně psát...Ale nikdy není pozdě začít, že jo, takže jdeme na to...


Zoella Scooper Dooper - pěna do koupele: 
   Příjemná květinová koupel s vitamínem E a s extrakty z aloe vera a bambuckým máslem, má velmi zvláštní konzistenci. Jsou to takové „mydliny“, které dáte pod tekoucí vodu a uděláte pěnu. Balení je moc pěkné, takové roztomilé a velké (400 ml). A koupila bych si jí za 280 korun znova? 
Asi ne, to vím o lepších pěnách za méně peněz…







Schauma Cotton fresce suchý šampón

   Má být na normální až rychle se mastící vlasy. Stojí kolem stovky a je to menší balení (50 ml). A můj názor? Bílé stopy sice zanechává minimálně, ale jinak nic zásadního vlastně nedělá…žádný objem, ani pocit čistějších vlasů jsem tedy nepozorovala…Takže ne!







 Syoss Purify and care šampón

   Tento šampón by měl mýt mastné kořínky a osvěžovat suché konečky. Vlasy by po něm měly být hladší, pružnější a nadýchanější a neobsahuje silikony. A opravdový závěr? Klasický šampón, nic extra, ale není ani nejhorší…



Maria Nila – maska s barevnými pigmenty

   Vyživující maska na vlasy bez permanentních barevných pigmentů, neobsahuje parabely a sulfáty, vyživuje vlasová vlákna, obsahuje arganový olej a je vyrobena ve Švédsku. Měla by vydržet 4 až 10 umytí a jako bonus má 100 procentní veganské složení. Jinými slovy si nanesete opatrně masku, ta Vám nabarví a oživí vlasy a k tomu je budete mít krásné, vyživené, hladké a pružné. Jediná nevýhoda je její cena. Není totiž nejlevnější. Malá maska (100 ml) na vyzkoušení stojí 349 korun. Ale je úžasná!



Yves Rocher Hydra vegetal – peeling

   Hydratační peeling na normální až suchou pleť. Klasicky navlhčit pleť, nanést, promasírovat a spláchnout. Je bez parabenů, minerálních olejů, barviv a silikonů. Měla jsem jen vzoreček a i když se svou citlivou pletí peelingy příliš nevyhledávám, tenhle mi sedl. Určitě bych si koupila i plné balení.





Puressentiel – Purifying sprej

   Tak tohle je opravdu pecka a oblíbenec poslední doby! Je to PŘÍRODNÍ BIOCID
• Hubí • Odpuzuje • Zneškodňuje škodlivé organismy (roztoči, viry, bakterie, plísně, štěnice, moly)
Je bez barviv, konzervantů a parabenů.
Bez syntetické parfemace, ale přesto příjemně voní po esenciálních olejích, kterých 12 obsahuje. Prostě úžasný sprej na čisté a klidné usínání…Jediná nevýhoda je opět jeho cena! (200 ml) Sprej seženete v akci za 600 korun...ale tady se kvalita opravdu vyplatí!!!





A jeden typ:




SAA DIGITAL aneb náš nový obraz


   Měla jsem tu možnost si pořídit něco z portálu a  http://www.saal-digital.cz/ musím Vám tedy říct, že super!

Nechala jsem si na foto plátnu vytisknout naší cestu od oltáře, těsně po tom, co jsme si s manželem řekly své Ano a nádhera. Kvalita, barvy, rychlost doručení, vše perfektní. Ta adrese http://www.saal-digital.cz/fotoobrazy/ jednoduše objednáte všechno, co se fotek týče. Foto knihy, plakáty, obrazy, kalendáře a další a další. 
Já například jsem si u našeho obrazu vybrala natištění na foto plátno, uspořádání na výšku, možnost uchycení, tloušťku provedení, no prostě všechno možné a navíc tam mají teď seznamovací poukaz v podobě nějaké pěkné slevy. Takže určitě doporučuji!!! Je to jednoduché, rychlé a spolehlivé!







Budu se na Váš těšit u dalšího článku. Určitě mě sledujte i na instagramu jako miša s.s.

 https://www.instagram.com/misa.s.s/ 

Žádné komentáře:

Okomentovat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...