pondělí 21. března 2016

              Něco od Avonu

Matná rtěnka

Jako každá luxusně se tvářící rtěnka,i tahle má moc pěkný obal.Černo-stříbrný,matný.Textura rtěnky je,řekla bych sametová,rtěnka je matná a celkem dlouhodržící.Jen nevím,jestli sem vybrala správný odstín...Coral Fever je zářivě světle  červená,ale má podtón do oranžova a bojím se,jestli nebude dělat žluté zuby.Zatím sem se tak úplně nezamilovala...

 Makeup setting spray

Fixační sprej na make-up.
Nevim,chtěla sem nákej fixační spej vyzkoušet,tak sem si objednala ten z Avonu.No nepříjemný rozhodně není,ale účinost  nemůžu tak úplně posoudit,protože pod make-up používám  primer a celkově mě na obličeji všechno dobře drží.Takže asi tak...









Štětec na make up

No na make-up teda rozhodně ne,možná na kerektor ,ale jelikož není zkosený,na oblast pod očima taky nic moc.Rukovět je příjemná,lesklo matné provedení,ale štětiny už méně.:-( :-(

                                    

 

Tak tady bych řekla to nejlepší na konec! :-)   Gelové oční linky

Odstím flashy brown,tedy jaká si hnědo-měděná,suprově a precizně se nanáší,májí sytou pigmentaci,a když uschnou drží po celý den jako blázen.Poslední věc,která by jim mohla snížit skóre je otázka,jak rychle uschnou nebo přesněji vyschnou.Jinak za mě zatím super.
Toliko můj mini průzkum v dekorativce Avonu.
Příště zkusím napsat něco o produktech,které se mi podařilo konečně totálně vypotřebovat.
Přijd Te,budu se těšit! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...