pátek 25. března 2016

                   Vypotřebované

Micelární voda od Garnieru

Má být na citlivou pleť.No to nevím.Má odstraňovat make-up,čistit a zklidňovat.Tak k odstraňování make-up,ano i ne,s nalíčenou tváří si poradí,ale na oči nebo dokonce s voděodolným make-upem si určitě neporadí.Na čištění pokožky je zdá se úplně v pořádku,na zklidnění bych si troufla o účincích vody trochu polemizovat.Celkově je tahle micelárka myslím úplně ok,ale jsou i lepší,když však nebude jiná,klidně si jí koupím znovu.


Šampón proti lupům od Bione

Měl by být bez parabenů s Cannabis extraktem,pantenolem a měl by silně působit proti lupům.Jó,slibované přísady zřejmě opravdu má,příjemně voní a když mám "svoje oloupané" období a pokožka hlavy se mi loupe,tak tyhle nepříjemné šupinky mi opravdu odstranil.Škoda jen,že mi ho dcerka vylila 3/4 k sobě do vany,tak snad příště :-)

Wow tužka!

Tak vážení tuhle věcičku na obočí fakt nechápu!Je malá,má špatně držící uzávěr,kterej furt padá,a celkově je hrozně "komunistická",nic proti...:-) Ale má úžasnou studenou hnědou barvu,pěkně kreslí,i přesně,pokud je dobře ořezaná a vydrží celý den.Prostě bomba!A to nejúžasnější a nejvtipnější nakonec tahle Contour Pencil Koh-i-noor je,že stojí neuvěřitelných 14korun.Bomba!!!

Lip Butter od Labella

Trpím celou zimu,a vlastně celý rok na olupování a vysušování rtů,a tomhle tuhé máslíčko na rty sem dostala jako další typ.No vyzkoušíme,další z mnoha...Ale jó,je moc fajn,pěkně promastí,zjemní a určitě hydratuje,a ta vůně!!V cizině mají prý i s kokosem,pecka,škoda,že není i u nás.Takže závěrem,všelék na rty to uřčitě nebude,ale pomůže a jeho používání je tááák příjemnééé.

Jarishův roztok

Asi nemá smysl rozepisovat zde přesné složení a všestranné účinky a použití  tohodle roztoku,ale v podstatě se jedná o vodný roztok kyseliny borité a glycerinu.Má trochu vysušovat,ale zase né tolik jako Borová voda a celkově se používá na zklidnění a dezinfekci pokožky spíše mastnější,se sklonem k akné.Já sice akné netrpím a pleť mám buď středně mastnou v T-zóně a hodně suchou okolo,ale tuhle vodu doporučují jak kosmetičky,tak dermatologové a já jí používám místo tonika na závěr čištění a zatím účinkuje dobře a můžu jen a jen doporučit.

1 komentář:

  1. Garnier jsem zkoušela, ale prostě micerálky použiji jedině před čistícím krémem na předčištění a nebo když dojdu domů hotová a fakt se mi nechce odličovat - a pak toho stejně lituji, protože je pleť citlivá a suchá. Chápu pointu produktů, ale prostě je to spíše sos výrobek, než něco co by měly ženy používat v každodenní péči. Ale to je jen můj názor.
    Jinak labello v plíšku chci také vyzkoušet. Slyším o nich ze všech stran, ale ještě jsem jej nezkoušela :/
    Veronique beauty

    OdpovědětVymazat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...