pátek 1. dubna 2016

                                     Na dně...

Asi si marně budu lámat hlavu s tím,vymyslet ňáký originální název těchto mini recenzí vyzkoušených produktů,aby ho někdo už stokrát nepoužil,takže za mě: Na dně...
Asi tak

1.Mixa

Hand Cream Intense Nourishment.Krém na ruce suché až velmi suché.(Zajímalo by mě,podle čeho to rozlišují :-))Obsahuje hydratační glycerin a vyživujíci alantoin.Měl by zabraňovat praskání pokožky rukou a udržovat je hebké a vláčné.Má slabounkou jemnou vůni a dobře se vztřebává.Účinnost:Mažete a mažete a nic extra se neděje.Průměrný.

2.Prime Prep Spray

Osis+ od Schwarzkopf.Všestranný sprey s minerály.Na vlhké vlasy.Měl by chránit před poškozením při rozčesávání,teplem a UV záření.Já sem si ho pořídila hlavně na zimu proti statické elektřině ve vlasech.Účinek: Ano vlasy nelítají kolem hlavy,protože sou tak slepené,že se ani nehnou.Plus: hezky voní.Toť vše.Znovu bych do něj určitě nešla.

3.Toaletní voda Guess

Tady dám hodnocení hned na začátku.Za mě super.Jemná,sladká,ale přitom sexy vůně,ideální na jaro,léto.Připomíná mi takovou tu čistotu po voňavé sprše s voňavým novým oblečením,když se cítíte svěže a dobře.Má v sobě divokou růži,jasmín,bílé dřevo a hlavně pižmo,takže je velmi,velmi příjemná.
Na toaletku celkem dlouho vydrží,ale stejně k ní musim furt čuchat. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...