středa 30. března 2016

                                         Máma

    Tentokrát nebudu psát můj názor na žádný kosmetický produkt,budu psát o tom,co se mi aktuálně děje v hlavě,protože tohle je taková moje mala zpovědnice,tak snad nenudím....
    Když pominu to,že mi je poslední týden špatně,jak mi dlouho nebylo,potýkám se mezi teplotou,závratěmi a bolestmi  hlavy,stále sem,ať chci nebo nechci,máma.
A i když mám skvělého partnera a tátu,děti prostě furt půjdou za mámu,což je asi normální a přirozené,ale dnes  sem toho už plná.Plna únavy,kterou mám neustále po těle,i když spím skoro celej den a celou noc.Naše dva špunty to ovšem moc nezájímá.Musí jít do školky a do školy,musí jíst,učit se,zlobit,musíte se jim věnovat,to ale všichni,kdo máte děti znáte.Težko říct,proč si vždycky vyberou ten nejlepší moment a musí se spolu zrovna kopat ve vaně,až jednomu z nich teče z nosu červená,zrovna ve chvíly,kdy Vám v hlavě zní sto kostelních zvonů.Proč to dělají?Neměly by vycítit,že je Vám zle?Proč Vám všichni říkají,ať  si jdete lehnout,ale Vy máte z jejich otázek pocit,že stejně musíte vymyslet něco k večeři,naučit se s malým,jít do práce,zařídit to a ono.Pocit nenahraditelnosti??Určitě ne!Spíš sem zvyklá prostě fungovat,žít a najednou to nejde.Asi bych chtěla vše perfektní,krásné a dokonalé,ale tak to prostě v životě nefunguje.Děti nebudou vždy krásně,chytré,hodné a nejlepší,a tak i já zjištuju,jak chutná zklamání z toho ,že takový nejsou.A pak odjedou k babičce a já po pěti minutách zjišťuju,jak hrozně mi vlastně chybí.
Děti.
Od prvního dne jejich narození nepopsatelná a nevysvětlitelná smršť emocí a lásky,kterou si nikdo,kdo děti nemá nemůže představit ani vysvětlit..Chvíly je miluju,pak zase nesnášim,ale hlavně doufám,že už je napořád budu mít nablízku!

10 DŮVODŮ, PROČ MILOVAT  PODZIM!               Tak tenhle článek jsem opravdu neměla v úmyslu psát. Dobrý úvod, že? Ne, vážně, po...