středa 29. června 2016




                 Moje modrofialové období

   Ahojte přátelé! Tedˇprávě sem přišla z noční, a jelikož sem slibovala každé pondělí článek, tak jdu na něm okamžitě zamakat. Takže díky moc, že mě čtete!!!
  Znáte taky ten pocit, kdy máte strašně, ale strašně moc chuť na ňákou velkou změnu? Na změnu, kterou neukojí ani výrazná rtěnka nebo svítivě růžové tričko?! Já tyhle pocity mívám dosti často, atˇ už se to týká změny adresy, práce nebo účesu. Sem sice narozená ve znamení Panny, ale když se pro něco rozhodnu musím to prostě mít a nejlépe hned a okamžitě a včera už vlastně bylo pozdě...
  Takže už celkem dlouhou dobu si kupuji různé fialovo-červené barvy na vlasy, ale ještě sem se neodhodlala jít k mojí kadeřnici Terezce. A mezitím sem se o tom bavila s kamarádkou, která je také kadeřnice (ale momentálně tu práci nedělá) a než sem se stačila rozkoukat, už sem si vezla spoustu odbarvovačů a tunu barvy na velké vlasové finále. A ještě ten den sem se stala z středně světlé hnědovlásky zářivou fialovláskou! Samozřejmě chování vlasů nejde až tak úplně ovlivnit, takže i když jsme to hodně odbarvily (na totálně blond), u hlavy mám vlasy zářivě fialové a konce jsou modré... Modrou sice jako barvu moc nemusím, na vlasech mi však vůbec, ale vůbec nevadí. (Ale strašně špatně se to fotí a zachycuje se opravdová reálná barva!)
  Co mě, ale nejvíce baví jsou reakce lidí na tuhle barvu. Samozřejmě většina Vám neřekne přímo do očí, že to máte hrozné nebo, že se jim to nelíbí, proto se hřeji na výsluní toho, že se to každému moc líbí.. ha ha ha. Další věc, kterou se vyloženě bavím, a která se mi na tomhle účesu líbí je, jak se skoro každý zastaví o tu setinku déle pohledem a když zpříma pohled opětuji, tak hned každý ucukne, jako že nic, že muzikant.. To mě taky moc dostává, a i když se občas sama sebe leknu v zrcadle, co to mám vlastně na hlavě, zatím to považuji za zdařilou proměnu!
  Co Vy si myslíte o výrazných barvách na vlasy? Je to nepřirozené a patří to jen k pubertálním slečnám?  Měla by mít máma od dvou dětí a navíc už po třicítce rozum a na takové  bláznoviny se vykašlat? Zajímal by mě i Váš názor! Můj je ten, že já si ten svůj život užívám myslím, že naplno a poslední, co by mě zajímalo jsou konvence. Takže díky za případný názor a komentář a nebojte se občas trochu vybočit z řady...!!!
:-) :-) :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...