neděle 26. června 2016

             Pel Mel produktů, u kterých vidím dno!


Čauky mňauky! Máte rádi pozdrav "čauky"? Já ho bytostně nesnáším, takže jsem ho jen tak použila na zahřátí... Za prvé. Za druhé se chci omluvit, že sem docela dlouho nepsala, ale byla jsem nemocná, nebyl čas, moc práce, bla bla bla... Ha ha. Takže bych to chtěla napravit a dávám si takový závazek, že budu každé pondělí (minimálně, ha ha) psát jeden příspěvěk! To je můj slib. A teď už k dnešnímu článku Pel Mel. Dermacol Hyaluron Therapy
Remodelační denní krém od české značky Dermacol. Má Spf 15 - nic moc vysokého, ale aspoň něco. Doporučuje se na všechny typy pleti a začátek používání ve třiceti letech - to je určitě ale pozdě, můžete ho používat mnohem dříve. Redukuje výskyt vrásek o 26% dlouhodobým používáním, z 16% navrací pružnost, ale v 99% si to určitě v životě nemůžete změřit, takže tato "zaručená" čísla opravdu neuznávám. Reklamní slogan hlásí, že může být alternativou hyaluronových injekcí. Velmi silná slova, která může potvrdit jen opravdu dlouhodobé natírání. Mně navíc vadí jeho velmi hutná konzistence i vůně samotná, takže za mě ne.









Lancome Énergie de vie LIQUID CARE

Doslova Energie pro život. Lancome přišel s novou řadou péče o pleť, kterou představil už na přelomu jara a léta. Měl by probudit pleť k životu a dodat jí potřebnou energii na zvládnutí nejen stresových, ale i ostatních nepříznivých vlivů na pleť. Já jsem vyzkoušela Liquid care neboli pleťové fluidu pro všechny typy pleti. Jelikož je lehké a plné energie, nemělo by na pleti zanechávat mastný, ani lepivý pocit. Já jsem ten pocit z něj neměla. Hydratace je sice vysoká a příjemná, něco mezi pleťovým tonikem a sérem. Prostě mě ňák zvlášť ani po té obrovské reklamní kampani neuchvátil a za asi 1100 korun si 30ml lahvičku s největší pravděpodobností nekoupím...








H2 Out Tablety
Přírodní tablety na odvodnění organismu. Revoluce ve shazování nadbyečných kil, Doporučuje Hanka Kynychová! Super. Za pouhých pět stovek plus mínus i s poštou, dostanete 20 tobolek, které vám nepomůžou ani splasknout, ani na detox, ani na odvodnění, ani na nic...Ale, zkušenost je nepřenositelná a zřejmě pro mě platí jako vždy - Komu není rady, tomu není pomoci! No comment!






Aňa Geislerová - P.S.
Mám ráda Aňu, ELLE, deníky a fejetony. Přesto mi ňáké Elle občas uteklo, takže když se tato kniha sebraných fejetonů z Anina života, ať už smyšlených nebo reálných, napsána deníkovou formou, objevila v prodeji musela sem ji mít. Bohužel, první výtisk byl u nás uplně a okamžitě vyprodám, takže sem si ji od paní prodavačky doslova vyprosila z výlohy. Nadšení bylo velké, knížku jsem přečetla jedním dechem a Aňa je prostě moje oblíbenkyně. Přeju jí každou novou roli, každého nového chlapa i každé další dítě, přejí jí, že stále vypadá jako holčička a super drahý luxusní model nosí s takovou grácií, jako by si ho oblékla náhodou a nepromyšleně. Na "paní herečku" Aňu prostě platí: JE TO REBEL!
KNEIPP - olej do koupele: Tajemství krásy
Do letního článku se olej do koupele moc nehodí, ale já o něm musím napsat, protože sem byla opravdu velmi spokojená! Bez barviv, parafínu, silikonu a minerálních olejů. Obsahuje pouze ricinový a arganový olej, olej z oliv a maruly a... je úžasný. Hydratační, dobře se vsakující, nepříliš mastný, vydrží na hodně koupelí a cena také není přehnaná. Tenhle produkt rozhodně doporučuji! Dále stále pracuji na porovnání odličujících přípravků na pleť a brzy vám chci také napsat o mém fialovém období. Takže se těšte! A budu neskutečně ráda, když si mě zase někdy přečtete! A jinak můj život v obrazech najdete na instagramu : Michaela_Sádlo!

1 komentář:

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...