středa 27. července 2016

           NÁKUPNÍ HAUL ZA ČERVENEC     

   ( PŘES DESET KRÁTKÝCH RECENZÍ)        

 

   AHOJKY, nejdříve bych se chtěla omluvit, že sem tak dlouho nepsala, ale přiznávám se , že nejsem moc disciplinovaný člověk. A jako takový nedokážu dodržet nikdy žádnou dietu, donutit se dělat něco, když se mi zrovna nechce a psát, když se na to psychicky ani fyzicky necítím...Nedokážu se přenést přes nemoc, různé osobní problémy a u toho si jen tak napsat příjemný a podstatný článek o nepodstatné kosmetice...To mi prostě nejde.
 Tak to je asi tak všechno k mé skromné omluvě a vysvětlení, ale to nic nemění na tom, že i když nepíši stále něco zkouším, nakupuji, vymýšlím...Takže dnes je tu nový tip článku o tom, co sem si všechno pořídila a co zkouším, testuji nebo kupuji stále dokola.
A radši teď vynechám oblečení , doplňky a věci do bytu, protože to by bylo opravdu na dlouho!
 Tak pojďme na to:
 A aby se v tom dalo trochu orientovat rozdělíme si to do sekcí a každý produkt  jen stručně zmíním, nebudeme se s tím moc dlouho prdět, protože je nemám ještě pořádně všechny ozkoušené.

Pečující kosmetika - tělo:

Pěna do koupele od Marks and Spencer

Měla sem jí nedávno s vůní kokosu a vůbec mi nevoněla, ale dala sem jí znovu šanci a koupila jí zas. Tentokrát s verbenou citrónovou, a tentokrát je koupel s ní opravdu příjemná a svěže vonící. Pěnu stále nedělá buhví jakou, ale s tím přeci dokážeme žít ne....

Sprchové želé s granátovým jablkem a mangem od Avon

Tady je to ovšem úplně jiná zábava.
 Tohle sprchové želé fajnově myje, je s ním sranda a fakt hodně, hodně voní!!


Vlasy:

Toni and Guy - Šampón pro poškozené vlasy

Některak stále nemůžu přijít na chuť šampónům -ToniandGuy-, ale každý o nich básní a proto po neslavné zkušenosti se slaným sprejem na beach vlny  sem si pořídila tenhle šampón, tak uvidíme...

Balea stylingová emulze

Tenhle lepkavý krémo-gel, který voní jako žvýkačka mi doporučila kamarádka, a je opravdu skvělý! Ona má krásné dlouhé vlasy a já mám středně dlouhé až kratší, ale za to parádní rovné "hřebíky", jak se říká. A nám oběma skvěle funguje, plus ta cena! Peckoidní záležitost! Díky Luci!


Na tělo a péči o něj nemám momentálně žádnou novinku, jen staré známe dobré a už zmiňované...


Obličej:

V této sekci mám (mimo laků na nehty) asi nejvíce produktů, proto nebudu zmiňovat vše, a něco Vám ukážu příště:

Ellie hydratační denní krém

Určený na normální až smíšenou pleť. Nechci být ošklivá, ale patří do nižší cenové kategorie krému, avšak proto ho určitě nechci  zatracovat. Pravdou však je, že nee. Takový obyčejný krém na ruce, bych ho přirovnala...(omlouvám se...)

Denní krém proti vráskám od Garnier

Garnier jako známí kosmetický gigant má samozřejmě spousty příznivců, mě však tenhle krém na pleť +45 vyloženě vůbec nezaujal. Žádné účinky, vlezlá nepříjemná parfemace, nevstřebává se.. Opět bohužel nee.


BB Skin Detox Fluid od Clarins

Tady bych řekla to nejlepší nakonec! SPF 25, lehké krytí, úžasná hydratace, jemná parfemace, neskutečný komfort při nošení, prostě vemete to nejlepší z makeup a z hydratačního krému a vyjde BB Fluid od Clarins. Velmi, velmi příjemný a musím mít rozhodně brzy plné balení!!

Clear Skin:

Fyziologický micelární čistící gel od Lirene

Inovativní nápad od Lirene a jeho nového čistícího programu. S vodou jako napěněný čistící gel nebo bez vody jako micelární voda a tonikum. Trochu moc věcí v jednom na můj vkus... Ale rozhodně nemusí být až tak úplně špatná...


Čistící pleťové mléko novinka od Nivea

Pro mě propadák!
 Mám jinak Niveu moc ráda a důvěřuji jí, ale tohle ne. Moc mastný, málo čistící, hutný, nevím, nebudu to moc rozpytvávat a jedem na další. Prostě Ne!


Dekorativní kosmetika

Laky na nehty a rtěnky : vynechávám, je je jich  moc a proto napíši samostatný post

Řasenka Hypnose Drama od Lancóme

Velmi luxusní záležitost!
Jednoduchý a přitom zajímavý kartáček. Dělá krásné dlouhé řasy, neslepuje, nedrolí se, drží , ale zároveň jde v pohodě odlíčit. Není to řasenka vyloženě zhušťující, ale dost prodlužující a za tu cenu určitě stojí! Holt není řasenka jako řasenka!


Air Mat makeup od Bourjois

Také Vám přijde, že se poslední dobou s touto značkou roztrhl pytel? Každý jí najednou znám, má a používá a to sem si nemohla nechat ujít.
Jako první mám tento zmatňující makepu, který klame " tělem". Po prvním otevření šok! Po nanesení velké překvapení. Přišel mi neroztíratelný, odstín do žluta, divný...Opak je pravdou. Je skvělý, výborně se zapracovává do pleti a zároveň s ní jakoby spline, ale nezalézá do pórů. Výborně zmatňuje, vydrží a dělá nádherný sametový finish. Doporučuji!


Tak to by bylo z mích nákupů a novinek a rychlých mini recenzí zatím všechno a příště budeme pokračovat. Děkuji za přečtení a budu se těšit příště pa pa pa :-) :-) :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...