neděle 17. července 2016

 


    NOVÉ ŠANCE: JAKÉ VYUŽÍT A         KTERÉ NECHAT PLAVAT


   Dobrý večer moji milý.
   O penězích sem už psala, ale jelikož je to denní chleba každého z nás, přemýšlím o nich zas.
Život je plný příležitostí, a jak se říká, je třeba ji chytit za pačesy! Ale kde končí ctižádost a začíná pohodlí a možná i lenost? Přelétla mi teď nedávno přes nos jistá příležitost, možná lehce pracovního postupu, nebo lehce finančně lepší, ale to už bych zabíhala příliš do detailů...Držme se toho, že něco mohlo být v uvozovkách lepší. Samozřejmě to byl jen začátek, mohlo to vyjít, ale spíše nemuselo, ale to už je teď také jedno. Přemýšlela sem o tom celý týden, mám nemám...Je třeba si sice jít za svým snem, ale za jakou cenu? A co je vlastně můj sen? Mám spoustu snů. A co chci vlastně dělat??!

Každopádně sem přišla na to, že ráno se probouzím s tím, že mi vlastně moje práce nevadí, a že se na ní celkem těším. Spokojená jsem nejen s naším kolektivem, ale i s mojí nadřízenou a ještě tedy nenadešel čas dělat změny.
Skoro poprvé v životě od mých patnácti let nemám takové to neodbytné nutkání něco měnit a převracet a utíkat.
Neustále sem se stěhovala, měnila práci, bydlení, přátele... A najednou to všechno mám, mám krásné bydlení (v mých očích samozřejmě)  mám všechno co potřebuji, mám rodinu, pár přátel, práci, v které sem spokojená...Takže asi nechci měnit vůbec nic. Velmi zvláštní u mě. Opravdu!
Snad Vám moje malá zpověď (opět) nebude vadit a nebude Vám připadat trapná a hloupá, ale asi stárnu. A už sem taky něco zažila, a proto si Vám dovoluji radit.
Žijte každým dnem naplno, dělejte práci, která Vás baví, nikoliv pro peníze, ale že Vám to něco dává a nepouštějte si do hlavy negativní myšlenky. Jen tak přeci můžete v noci klidně spát...Spoustu věcí stejně nezměníme, teda po pravdě řečeno skoro vůbec nic, tak proč se rozčilovat, stejně ze života nevyvázneme živý. A až se v šedesáti ohlédneme a řeknete si, ku..a to stálo za to, užily sem si to! A při mračení se přeci dělají vrásky, ne?!
   Takže ano, sem tak šťastný člověk, že dělám svoji práci, protože mě baví, nejen pro peníze. I když ty mám také velmi ráda!
Doufám, že Vám nepřišlo moje polemizování zcestné, ale já to tak mám a nebojte, zítra už budou kosmetické věci. Těm snad rozumím o malinko více než, jak nakládat se životem.
 Ha ha ha. Dobrou noc a zítra doufám na viděnou. :-) :-) :-)

( Foto mimo mě: zdroj Google)

Žádné komentáře:

Okomentovat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...