úterý 12. července 2016


   LETNÍ  "RÁDOBY"           NOVINKY         



Klasici prominou, ale " tento způsob léta, zdá se mi poněkud nešťastný...". Patřím k lidem, co jim horko až tak nevadí, vlastně mám ráda všechno i podzim a zimu a sníh a ráda si oblékám rukavice, šály a čepice a nevadí mě to, ale aspoň ty prázdninové měsíce by mohlo být teplo ne?! Zatím jsem s rodinou strávila to pravé parno u vody asi jednou- dvakrát, děti se samozřejmě koupají v bazénu na zahradě, ale taková ta klasická "válečka na plovče" proběhla dvakrát a to mi přijde fakt málo! No dost o počasí, vrhnem se na "recenze" a moje skromné názory na produkty.


Bel cosmeic - Vatové tampónky

   I když jsem tady původně tento běžný produkt denní potřeby nechtěla uvádět, musím...
 Je pravda, že na obalu je napsáno extrasoft + microfibres Lint- free, ale po pravdě, kdybych si vzala na pleť můj nový hadr na nádobí myslím, že bych na to byla lépe. Neskutečně tvrdý, chemlonový, umělý povrch s ňákými jako špatně slisovanými kuličkami a hrudkami, které mají efekt jako šmirgl papír na mojí kůži. No nikdy víc a příště si rozmyslím a dobře si přečtu složení než zase koupím maxi balení těchto vatových tampónků. Pro mě, a za mě rozhodně- Ne!



Havlíkova přírodní Apotéka - Krásná slečna

   Kdo jenom trochu sleduje českou blogo-sféru musel zákonitě slyšet o Havlíkově přírodní Apotéce. Proto i já sem ji zákonitě musela vyzkoušet! Lehký krém Krásná slečna se speciální receptůrou je určen především na aknózní a mladistvou pleť. Samozřejmě nic není hned a pro účinky doporučuje výrobce používat výrobek na pleť po dobu minimálně 28 dní ráno a večer. Já sem takhle dlouho Krásnou slečnu určitě neužívala, takže úplně přesně posoudit výsledky nemůžu, ale jedno vím jistě. Když nanesu noční péči v podobě krému nebo ňákého jiného přípravku na pleť, mám většinou ráno přeci jen ňáký ten pór zanícený a ucpaný, a to se mi zde nestávalo. Navíc to balení je naprosto krásné, miluji tyhle vintage obaly! Bohužel moje hodnocení ale pozitivní není, protože Krásná slečna je sice stoprocentně přírodní, ale (pro mě) velmi nemile přírodně voní, nechci říci až  "smrdí "! Ale testuji Havlíkovu Apotéku dál, s jinými produkty, takže příště to bude určitě lepší!



Essence - Bloggers´ Vintage rose Eye Palette



Paletka z poslední limitky od Essence se podle mého názoru velmi povedla. Paletky mají celkem čtyři a jsou navrženy podle blogerek, tato konktétně je od Palmira von BeautyPalmira. Jak řekla jedna moje kamarádka balení je jako pro malou holčičku. A to se mi právě líbí! Paletka z lepeného papíru s magnetem v zavírání obsahuje vcelku hodně dobré zrcátko, 5 očních stínů, 1 rozjasňovač, černé oční linky a duo aplikátor. I když se mi počáteční  "svoče" stínů moc nezdály a celkem práší, na víčku s primerem chytají vcelku dobře, perleťové stíny samozřejmě lépe, ale to už tak je. Rozjasňovač je spíše jako bílý stín, neurazí, nenadchne, ale byla sem překvapená z černo-fialových linek a aplikátoru na ně, velmi fajnový. Na rozdíl od toho aplikátor na stíny se přirozeně použít nedá, ale to až tak nevadí. Na gramáž sem nekoukala, ale za 140-150 korun z drogerie je to myslím velmi dobrý kauf a určitě doporučuji! Líbí se mi a to moc!


Nalíčena s paletkou
Nalíčena s paletkou (obočí MAC,řasenka Avon,make-up Bourjois,rtěnka Loreal)




 Cien BB Cream

Tónovací krém s ochranným faktorem Spf 15, který má krýt nedokonalosti a vyhlazovat pleť, redukovat vrásky a 24 hodin hydratovat. Ťoť info na krabičce. Ale myslím, že pro krém stojící kolem 70 korun z marketu jsou to trochu vysoké ambice. 
Co sem si všimla je v dostání ve dvou odstínech, ale pro mě jako pro bledulku by i ten light mohl být o dost světlejší, ale oceňuji , že nemá příliš oranžový podtón, a co bych taky chtěla, že?! Prostě to neberu jako zápor a hotvo.
Ochranný faktor - rozhodně klad.
Kryje nedokonalosti, vyhlazuje pleť, sjednocuje tón pleťi! - Je to BB cream prosím Vás, né make-up, takže krytí je středně slabé až slabé, ale celkem sjednotí tón pleťi, ale pozor, určitě nezmatní! ( posuzováno na mém smíšeném typu)
Redukuje vrásky - K tomu se, když dovolíte, vyjadřovat nebudu...
24 hodinová hydratace - to opravdu nemůžete od BB krému očekávat, ale trochu určitě hydratovat bude...
Zde vychází poměr cena versus kvalita dobře.Beru a koupím ho zas!



Balea Bodyspray - Melone

Nedávno sem na svém instagramu ( Michaela_Sádlo) jeden body spej od jiné značky hanila. Byl celkem drahý a vůně neosvěžila ani nevydržela než sem došla od regálu k regálu, takže sem s koupí body spejů na léto váhala. Balea však opět zabodovala! Má sice jenom "melouní" vůni ,ale za to velmi příjemnou a osvěžující. Stojí kolem 70 korun a lahvička je 200 ml velká. Celkem jemný, intenzivní rozprašovač by Vás měl osvěžit u vody nebo jen tak a vůně opravdu celkem vydrží. Takže kdo máte rádi melou, honem pro něj do DMka, je to samozřejmě limitka.



Letní "rádoby" novinky jsou za námi, užívejte léta (jestli ještě ňáké bude) a určitě si přijďte počíst zase sem ke mě. Najdete mě též na instagramu ( viz.víše) a facebooku : Michaela Sádlo Spolidoro. Pac a pusu pa :-) :-) :-)
( zdroj některých foto: Google)




Žádné komentáře:

Okomentovat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...