středa 26. října 2016

PROČ MILUJI  PODZIM!

První  důvod

Konečně, ale konečně můžu začít pálit všechny nové vonné svíčky a vosky a všechny tyhle věci, aniž by sem vypadala jako blázen nebo si to můj muž o mě myslel. Uznávám,  že pálit svíčky v horkých letních  večerech je fakt asi trochu divný...  



Ale k podzimu svíčky a vůně konečně pořádně patří! Hurá!

Druhý důvod

Můžu nosit pořádně navrstvenou módu a přitom nezmrznu! Miluji všechny svetry, vesty a vestičky. A kdy jindy se pořádně navléci, ale bez bundy než na podzim!



Třetí důvod

Mám narozeniny!
Sice spíš v babím létě, ale já sem prostě narozená na podzim a sem na to hrdá. Né, že bych milovala narozeniny jen pro dárky, samozřejmě, že  nééééééé J J J


Čtvrtý důvod

Čtvrtý důvod je trochu trapný,  hrozně  průsvitný a očekávatelný, ale každopádně kvůli listí! Miluji podzimní  listí! Ostatně asi jako každý romantik.  Fakticky  závidím malým dětem,  které si můžou hrát a blbnout v listí někde v parku.  Já bych při tom asi vypadala už fakt blbě…


Pátý důvod

Též trochu divný a stoprocentně osobní.
 Ale mám nové tetovaní.  Něco už mi dlouho leželo v hlavě, ale stále sem nevěděla přesně co, kam a kdy.  A pak jeden den sem věděla přesně ,  co chci a druhý den se uvolnil termín a už jsem seděla pod jehlou.  A když už sem tam byla,  nechala  jsem si namalovat rovnou dvě malinké a jsem s výsledkem moc spokojená. Bolelo to sice jako čert, ale  obě  pro mě mají svůj význam!

Teď  sem dosáhla fajnového počtu sedmi  kousků takže další meta je pro mě nechat si opravit tři stávající,  protože nejstarší už mám dlouhých šestnáct let…LLL


Šestý důvod

Opět trapný. Jak jinak.
Barvy!

 Podle mě není nikdy, ale nikdy příroda krásnější než na podzim, i když je jaro též krásné, ale prostě podzimu nesahá žádné roční období ani po kotníky, jednoznačně.

Sedmí důvod

Je Halloween!









Chápu, že mnoho z Vás tento anglossaský svátek absolutně neuznává, ani u mě v mém okolí se vůbec neslaví  tak, jako se slaví ve Velké Británii nebo v Americe. Ale sem ráda, za to málo,  co je zde. Zbožňuji  totiž všechny kostýmy, rekvizity , dýně, kostlivce a všechno všecičko, co k tomu patří.

To je mých sedm důvodů, proč miluju podzim!
 Doufám, že i Vy máte svoje důvody, jak tohle smutné, uplakané a někdy bohužel i depresivní  a ponuré  období přečkat. Tak snad někdy zase příště u dalšího mého článku! Sledujte mě na Facebooku jako Michaela Sádlo Spolidoro nebo na instagramu: miska.s_blogspot.com. Pa J J J


Zdroj: já + Google 

Žádné komentáře:

Okomentovat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...