úterý 22. listopadu 2016



                          Můj vánoční Wishlist



Ahojky,
Vánoce se nezadržitelně blíží a já sem z toho jako vždy absolutně nadšená. Vánoce miluju a skoro nic pro mě není o svátcích příliš. Nevadí mi davy lidí, utrácení pěněz, kýčový strom, přezdobený byt, obžerství, no, sem prostě trochu vánoční maniak.
A tak jsem se zamyslela nad tím, co by mi opravdu o Vánocích udělalo radost, jaký dárek...A přišla sem na to, že nic! Mám vlastně úplně všechno. Já i moji blízcí jsme momentálně zdraví, máme co jíst, kde spát, mám pro koho žít a s kým se radovat. Takže berte můj Wishlist absolutně s rezervou a spíše pro pobavení nebo zajímavost. Protože u mě by to jinak byl nekonečný seznam absolutně nepotřebných věcí, ale to hlavní díky osudu, sobě, či Bohu, chcete-li, už naštěstí mám...Takže přej a bude Ti přáno. V to fakt věřím a tím se opravdu řídím!
Takže zkusme být alespoň o Vánocích trochu tak naivní...jako já!
1.TOALETNÍ STOLEK
Můj dávný sen, už z doby holčičího věku. Romantické, krásné, roztomilé, prostě určitě si ho brzy pořídím! Né, že bych na něj měla místo...Ale něco prostě vyhodím, třeba manželovu skříň nebo děti z pokojíku, něco...ha ha :-)
2. KRB
Další z věcí, kterou né úplně nutně potřebujeme, ale jelikož jsem totální blázen do svíček, vosků a všeho, co hoří, plápolá a voní,  musím, ale opravdu musím, mít brzo krb u nás v obýváku. 
Na krb místo máme, i komín tu je!
3. DOVOLENÁ
Teda další. Nedávno jsme se z jedné vrátily a byla naprosto úžasná, skvělá a stráášně krátká...Snad tedy znovu na jaře...
4.MĚKKÁ DEKA
Přesněji chlupatá, měkkoučká, velká deka k televizi nebo ke knížce, samozřejme z ňákého kvalitního a určitě hodně drahého materiálu. Ale proč ne, už jen pro ten dotyk...
5. ADVENTNÍ KALENDÁŘ
Nevím, jestli to připadá jen mě, ale letos se s adventními kalendáři přímo roztrhl pytel. Ty kosmetické samozřejmě myslím. I když Kinder má taky pěkná lákadla! Takže milí Ježíšku, je mi tak ňák úplně jedno jako značku si vybereš, ale něco mi prostě dones!!!
6. AROMA LAMPA OD YC
Nejsem schopna si jí konečně objednat a pořídit. Prý má perfektní vzdálenost knotu a vosku. Jasná volba.
7.MAKE-UP GIORGIO ARMANI
Prý dokonalý zdokonalovač pleti bez efektu masky. Slyšela jsem o něm jen superlativy a tomu odpovídá i cena, zřejmě...A co by to bylo za článek na kosmetickém blogu, kdyby tu nebyla žádná kosmetická lahůdka,ne? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...