pondělí 24. července 2017

                                                      

                                SERIÁLY

    Ahoj, všichni! Krátký článek, nekosmetický, jen takový můj malý postřeh. Snad se bude líbit. Tak čtěte dál…
   Seriály a dnešní doba. Kapitola sama pro sebe. A je kapitolou velmi obsáhlou. Jasně, v Americe nebo po Evropě a dalších vyspělých zemích celého světa běží desítky, možná stovky velmi, i méně známých seriálů určitě celé roky. Ale trochu mi přijde, že momentálně zažívají všechny možné seriály velký Boom. 
 Jako náctiletá jsem sledovala Pobřežní hlídku, Beverly  Hills 90210, Merlose Place, možná M.A.S.H. 


POBŘEŽNÍ HLÍDKA


 Před těmi sedmi lety, když jsem se vrátila do Čech, jsem nastoupila do rozjetého vlaku Ordinace v
Růžové zahradě, Kriminálce Miami, Odloženým  případům, Chirurgům, Pohotovosti a poprvé jsem taky viděla  SEX VE MĚSTĚ v češtině. A tomu jedinému jsem opravdu zůstala věrná. Byla to láska na první zhlédnutí, která trvá do dnes. Opravdu už nespočítám, kolikrát jsem jednotlivé díly a závěrečné dva filmy viděla, ale koukám na ně ráda zas a znova.
POHOTOVOST



SEX VE MĚSTĚ
Ale s tím jak jsem se stala mámou a brzy dvojnásobnou, povinnosti narůstaly a telka je to poslední, na co bych měla, nebo chtěla, si udělat čas...
 No a poslední dva tři roky jse mou novou láskou stal internet a hlavně YouTube. Mám velmi málo oblíbených youtuberů, ale i tak je těžké je všechny sledovat a ještě k tomu normálně fungovat. A já se ptám, jak to sakra všichni děláte? Jak zvládáte sledovat všechny ty nové a jistě zajímavé seriály? O čem je Teorie velkého třesku, Jak jsem poznal vaši matku, Hra o trůn, příběhy o upírech (nebo jak se to jmenuje), všechny ty kriminálky naše i zahraniční? Kde na to berete ten čas?

 Ne, ne, nesvádím to na rodinu ani na práci, to máme všichni, minimálně práci nebo školu, ale to nespíte? Já osobně si myslím, že spím celkem málo až průměrně a stejně mám na záchodě zimní vydání časopisů Elle, které se určitě chystám co nejdříve dočíst. Po celém bytě jsou na různých místech asi čtyři rozečtené a věčně nedočtené knížky, na YouTube se dívám na mobilu v autobuse nebo, když někde čekám… A zbytek? Jak mám proboha stíhat ještě další a další seriály na internetu, abych byla "fakty" IN? 

No, tak prostě jednou moc s trendem doby nepůjdu, no co se dá dělat...A jak jste na tom vy? Sledujete, nesledujete a co konkrétně? A kde na to vyšetříte čas?
Jinak se mějte krásně a sledovat mě můžete též na instagramu jako : miska.s.s

Žádné komentáře:

Okomentovat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...