neděle 13. srpna 2017


VÝSTAVA BOT-  MANOLO BLAHNÍK
VÝSTAVA PANA OBUVNÍKA
               MANOLA  BLAHNÍKA           


   Ahoj všichni,
 až mi budete psát, že mám jméno mistra napsané špatně, tak věřte, že nemám. Pan Manolo Blahník se opravdu píše s dlouhým „í“ , protože jeho kořeny jsou, věřte nevěřte, české. Samozřejmě v zahraničí se dlouhé -í- nepoužívá, ale tady u nás v Česku jsme na něj myslím dostatečně pyšní. Pan Blahník má, přesněji měl, maminku Španělku a otce Čecha. Vyrůstal na Kanárských ostrovech a nyní žije v Británii. Ale zpět k jeho výstavě...


 V pražském  Muzeu  Kampa  je v rámci celosvětového „turné“ k vidění tahle úžasná výstava. Nebudu Vám tady vypisovat životopis tohoto výjimečného člověka, ale kdo má trochu rád botičky jistě ví, co „manolky“ a autor sám v módním světě znamená …

NÁVRHY
 Exkluzivní alchymie: 
 Každá manolka (tak se botám tohoto návrháře říká) se vyrábí v Itálii v Parabiagu a během výroby prochází 50 různými procesy, takže se denně vyrobí jen 80 párů bot. Tak se z manolek stává exkluzivní zboží a touha po nich je o to samozřejmě silnější.
Manolo Blahnik dodnes navrhuje každý podpatek svých bot a osobně dohlíží na výrobu všech modelů.
KYTIČKY...


INSPIRACE PABLEM PICASSEM...

CELKEM NOSITELNÉ...

TUHLE NÁDHERU VŠICHNI ZNÁME! SAMOZŘEJMĚ ZE "SEXU VE MĚSTĚ", V MODRÉM!

PODPATEČKY...

PRO FILM "MARIE ANTOINETTA"

TY DETAILY...!

SKICA A VÝSLEDEK...

TUHLE JSEM SI MUSELA VYFOTIT, PROTOŽE V ST. GALLENU JSEM ŽILA....


OPĚT ŠATY Z FILMU...


  A co se týče vystavovaných exponátů? Co Vám budu povídat... Byla jsem nadšena, okouzlena, no prostě nádhera! Samozřejmě jsou vystavované kusy spíše extravagantní unikáty inspirované například Afrikou, Ruskem, boty do filmu Marie Antoinetta, či střevíčky podle kreseb Pabla Picassa a mnohé, mnohé další. Co Vám budu vypisovat, pokochejte se osobně nebo zde jsem něco málo pro Vás vyfotila…. 



VÝSLEDNÁ BOTKA
MATERIÁL A VÝŘEZY, POSTUPY....


Takže snad se Vám moje krátké ohlédnutí za touto výstavou líbilo! Sledovat mě můžete na instagramu : miska.s.s.
Mějte se! :-) :-) :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...